Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Οι τιμές του ηλεκτρονικού (online) καταστήματος είναι ίδιες με αυτές του φυσικού καταστήματος Fashion Stage;

Ναι, αλλά εάν υπάρχουν διαφορές μεταξύ των τιμών του ιστότοπου και των ετικετών τιμών των ενδυμάτων, τότε η σωστή τιμή θα είναι πάντα αυτή που αναγράφεται στην ετικέτα τιμών.

Γίνεται αναπλήρωση των ειδών με την ένδειξη "εξαντλήθηκε";

Αν τα αποθέματα κάποιου είδους έχουν εξαντληθεί, μπορείτε να μας ζητήσετε να σας ενημερώσουμε πότε θα αναπληρωθεί. Αν το είδος είναι διαθέσιμο πριν περάσουν 15 ημέρες, θα λάβετε ένα e-mail με πληροφορίες. Αν το είδος δεν υπάρχει πια, θα αφαιρεθεί από τον ιστότοπο.

Θα λάβω το ίδιο προϊόν με αυτό που βλέπω στη φωτογραφία;

Ναι, εκτός από την περίπτωση των χειροποίητων προϊόντων, στα οποία ενδέχεται να υπάρχουν μικρές διαφορές στο τελικό προϊόν.

Υπάρχει δυνατότητα να λαμβάνω στο e-mail μου περιοδικά πληροφορίες για τα τελευταία νέα προϊόντα και τις προσφορές της Fashion Stage;

Ναι. Με ένα απλό κλικ στο "NEWSLETTER" θα ενημερώνεστε για τα νέα προϊόντα και το lookbook Fashion Stage.

Μπορώ να ακυρώσω την συνδρομή μου στο Newsletter της Fashion Stage;

Μπορείτε εύκολα να ακυρώσετε τη συνδρομή σας κάνοντας κλικ στο μενού "NEWSLETTER". Συμπληρώστε τα στοιχεία και επιλέξτε "ΑΠΟΣΤΟΛΗ".

Πώς μπορώ να ανακτήσω τον ξεχασμένο κλειδάριθμό μου;

Αν ξεχάσατε τον κλειδάριθμό σας, μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα "Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ". Θα λάβετε ένα email με τον νέο κλειδάριθμο. Πρέπει να υποβάλετε έναν νέο κλειδάριθμο, που να περιέχει τουλάχιστον οχτώ χαρακτήρες, κεφαλαία και πεζά γράμματα και αριθμούς.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έκανα σωστά την αγορά μου;

Αφού υποβάλατε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email. Αν δεν λάβετε το email, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.

Μπορώ να μάθω πληροφορίες που είναι η παραγγελία μου;

Ναι. Κάντε κλικ στο τμήμα "ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ" της ενότητας "Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΑΣ" και θα μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας σε πραγματικό χρόνο.

Μπορώ να αφαιρέσω είδη από την παραγγελία μου;

Ναι. Μπορείτε να διαγράψετε τα είδη που δεν θέλετε να συμπεριλάβετε στο καλάθι αγορών σας, εφόσον δεν έχετε υποβάλει την παραγγελία σας.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι. Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στο μενού "ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ" στον λογαριασμό σας.

Τι πρέπει να κάνω αν λάβω ένα ελαττωματικό είδος;

Η εταιρεία Fashionstage.gr πωλεί μόνον είδη σε άριστη κατάσταση. Αλλά στην σπάνια περίπτωση που θα λάβετε ένα ελαττωματικό είδος, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Τι πρέπει να κάνω αν λάβω ένα λάθος είδος;

Σε περίπτωση που κατά λάθος λάβετε ένα είδος που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Τα προσωπικά μου στοιχεία θεωρούνται εμπιστευτικά;

Όλες οι πληροφορίες που μας παρέχετε αντιμετωπίζονται ως απόρρητες και εμπιστευτικές για την ανάπτυξη, τη συμμόρφωση και την τήρηση της σύμβασης πώλησης, (σύμβαση αγοραπωλησίας), την εκπλήρωση των απαιτήσεών σας και την παροχή πληροφοριών σχετικών με τα προϊόντα μας. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών;

Μπορείς να μας μεταφέρεις τις ερωτήσεις σου μέσω τηλεφώνου 2323025016 ή μέσω του chat μας στον παρακάτω σύνδεσμο . ONLINE

 

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Ή Reset password